Sådan fungerer SEO

Du kan tænke på en søgemaskine som et websted, du besøger for at indtaste (eller tale) et spørgsmål i en boks, og Google, Yahoo !, Bing, eller hvilken søgemaskine, du bruger, magisk svarer med en lang liste med links til websider, kunne potentielt besvare dit spørgsmål.

Det er rigtigt. Men har du nogensinde stoppet for at overveje, hvad der ligger bag de magiske lister over links?

Sådan fungerer det: Google (eller enhver søgemaskine, du bruger) har en webcrawler, der går ud og samler oplysninger om alt det indhold, de kan finde på Internettet. Crawlerne bringer alle disse 1’ere og 0’ere tilbage til søgemaskinen for at oprette et indeks. Dette indeks føres derefter via en algoritme, der prøver at matche alle disse data med din forespørgsel.

Der er mange faktorer, der går ind i en søgemaskins algoritme, og her er, hvordan en gruppe eksperter rangerede deres betydning:

Det er alt sammen SE (søgemaskine) for SEO.

O-delen af ​​SEO – optimering – er hvor de mennesker, der skriver alt dette indhold og lægger det på deres websteder, pirker om indholdet og disse websteder, så søgemaskiner kan forstå, hvad de ser, og de brugere, der ankommer via søgning kan lide det, de ser.

Optimering kan have mange former. Det er alt fra at sørge for, at titelkoder og metabeskrivelser både er informative og den rigtige længde til at pege interne links på sider, du er stolt af.

Lær DIY SEO!

Denne sektion af vores side er her for at hjælpe dig med at lære alt, hvad du ønsker om SEO. Hvis du er helt ny i emnet, skal du begynde helt i begyndelsen og læse Begyndersvejledning til SEO. Hvis du har brug for rådgivning om et specifikt emne, skal du grave ind, hvor det passer dig.

Her er en generel oversigt:
Opbygning af et SEO-venligt websted

Når du er klar til at begynde at gå den SEO-gåtur, er det tid til at anvende disse SEO-teknikker på et websted, hvad enten det er helt nyt eller et gammelt, du forbedrer.

Disse sider hjælper dig med at komme i gang med alt fra valg af et SEO-venligt domænenavn til bedste praksis for interne links.
Indhold og relateret markup

Et websted er ikke rigtig et sted, indtil du har indhold. Men SEO til indhold har nok specifikke variabler til at vi har givet det sit eget afsnit. Start her, hvis du er nysgerrig efter nøgleordsundersøgelser, hvordan du skriver SEO-venlig kopi og den type markup, der hjælper søgemaskiner med at forstå, hvad dit indhold virkelig handler om.
Emner på stedet

Du har allerede lært meget om emner på stedet ved at dykke ned i indhold og relateret markup. Nu er det tid til at blive teknisk med oplysninger om robots.txt.
Linkrelaterede emner

Graver dybt ind i alt hvad du nogensinde har brug for at vide om links fra ankertekst til omdirigering. Læs denne række sider for at forstå, hvordan og hvornår man skal bruge nofollow, og om gæsteblogging faktisk er død. Hvis du går mere ind på linkets bygningsside (arbejder på at forbedre placeringerne på dit websted ved at optjene links), skal du gå direkte til Begyndersvejledning til Linkbygning.
Anden optimering

Tillykke! Du har mestret ind og outs i daglig SEO og er nu klar til nogle avancerede emner. Sørg for, at al denne trafik har den nemmeste mulige tid til konvertering med CRO (Conversion Rate Optimization), og gå derefter på mikroniveau med lokal SEO eller tag dette websted globalt med international SEO.
Udviklingen af ​​SEO

Søgemaskinealgoritmer ændres ofte, og SEO-taktikker udvikler sig som svar på disse ændringer. Så hvis nogen tilbyder dig SEO-råd, der ikke føles helt rigtige, skal du tjekke ind med den specifikke emneside.

God Linkbuilding

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Kostplanen Madopskrifter fra Kostth planen

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account